TREKKING KE HULU TERENGGAN

, , , 0 Comments »
Trip paling best rasanya untuk tahun 2009 ni. Walaupun tidak ada ikan bersize megalomania, kesudian tengas membedal spoon membuatkan trip yang dipanggil trip santai tidak berapa santai. sayang sekali trip ini cuma 3hari2 malam sahaja. Ikut kan hati. 18 malam pun tak pe.

Bayangkan kalau empangan ni pecah... simpang 44..

Trekking mengambil masa lebih kurang 2 jam sahaja untuk sampai ke base camp. tapi gambar trekking aku tak ambik la. Kamera besar gerabak. Buat khemah pun dah sampai pukul 9mlm pada hari pertama. Keesokkan harinya baru sambung trekking ke atas lagi. Target sebarau, tapi tengas yang banyak... ini pun aku suka..

ngeri siut naik atas tu bila jumpa tapak maybank dengan najis court mammoth. Mercun ada, tapi bila bakar je.. pusss... pusss... bunyi kentut lagi kuat. Entah raya bila punya mercun daa... sehari ni je la dpt mancing nye... esok dah nak balik pulak... arghh tekanan... aku tak mau balik.


Tengas Hulu Terenggan memang suka dengan altima.

Kan bagus kalau kat belakang rumah aku ada sungai macam ni..


Altima 10gm memang best lah... (rambut aku cam siut je time ni..)

dia lagi...

Tengas terbesar trip ni.. Pakai seahawk island je ni... best tul...


Setiap jeram mesti ada sambaran, sapa tak geram beb..

Lubuk-lubuk di Hulu Teranggan..


Tengah casting terjumpa pulak rambo baru balik dari pasar..

0 Responses to "TREKKING KE HULU TERENGGAN"

Post a Comment