THE 1ST MALAYSIAN TACKLE CHALLENGE TROPHY

, , , , 0 Comments »
Pertandingan memancing yang julung-julung kali diadakan di Malaysia. Biasalah 1st time, banyak kekurangan tapi cukup best. Pemancing semua sporting dan datang dari pelusuk tanah air. Mewakili syarikat masing-masing dengan tujuan untuk mendapatkan trophy dan maruah. Apa maruah pun aku tak tau.. pancing saja lah.. free maa...

Pihak penganjur memberikan sedikit taklimat sebelum memulakan pertandingan

ini timbang lu orang pulang balik ye.. klu mau ambik jangan bagi tau gua.
.

Banner yang cantik

Paras air empangan Temenggor nampaknya sangat rendah, jadi nak mendapatkan ikan juga agak sukar. Puas meronda nak cari sebarau tapi tak jugak dapat. Akhir sekali terjumpa juga perkampungan toman di satu teluk yang luas. Kalau tahu tempat ni dari awal.. semalam lagi dah lepak kat sini je. Tq kepada botman John yang rajin mendayung walaupun tak ada dayung (guna buluh saja..)

Setakat toman besar ni belum layak masuk top 5.
Rapala x-rap deep 10cm hot head di sambar mama toman ini semasa ia berhenti seketika.

Toman sarip dol ni pun tak layak...Rapala Risto Rap Silver blue yang di trade dengan Fat Rap Fire Tiger nampaknya menjadi juge... aku suka.

Percubaan trolling tidak berapa menjadi.. cantik sungai ni. rasanya kalau bulan 12 nanti mesti sebarau mencangkup-cangkup kat sini.

Jimoque dibuli mama toman, landed dan dapat no 3.. 4.9kg ... yahooo.. joran mengilat abu garcia hornet ni memang ampuh... apa lagi.. gi beli!!

Jahanam fat rap aku. Nasib baik banyak lagi.. heheheh

Team Explorer..sponsor patutnya bagi bot yang macam gambar kat baju tu.. baru boleh racing.

Sebab satu team.. kira aku pun champion lah kan.. kan..

0 Responses to "THE 1ST MALAYSIAN TACKLE CHALLENGE TROPHY"

Post a Comment