AIR GANDA BERSAMA JAY JAY

, 0 Comments »
Trip Air Ganda untuk julung-julung kalinya buat JAY dari jay bee. Dia komplen... " apsal muka aku tak de dlm blog ko??" so nak amik ati org tua... aku letak la.. kang majuk susah lak aku nak kirim barang kat kedai peberet...

hanya jay dan usop je berani casting kat Air Ganda tak pakai polorized... gile tak silau ke mata...
Masa ni beliau tengah gila pakai Risto Rap. Sekarang SP09 crh pulak...

Risto rap Parrot, rare item. Kaki beliau meggigil lepas naikkan ikan ni...

Sekarang mamat ni tak pandang dah rod ready made, semua nak custom je... reel lak semua nak ada DC je... fuhhh

Ray of light.. biasa petang-petang kat sana boleh tengok pemandangan indah macam ni.

Dah lama betul aku tak melawat orang tua ni... sabaq no...

Malamnya tidur kat Great wall hotel dan pagi sarapan di Grik sebelum bertolak pulang.

gua??? tak dpt ikan... tatau pancing.




0 Responses to "AIR GANDA BERSAMA JAY JAY"

Post a Comment